Stránky

sobota 26. listopadu 2016

„JE JEDNO, JAK POMALU JDETE, HLAVNĚ KDYŽ NEZASTAVÍTE“

Touto větou by se měli podle mě řídit úplně všichni. Protože každý z nás má své sny nebo cíle, kterých chce v životě dosáhnout. Teď se zaměřte na to co je vlastně váš sen nebo cíl, čeho chcete v životě dosáhnout. Možná se chcete stát vrcholovým sportovcem nebo chcete být nejlepší ve škole, v práci,… Je to úplně jedno čeho chcete dosáhnout. Pokud půjdete za tím co vás baví, dojdete až k cíli.
         
Nedávno jsem začala chodit běhat. Nejprve jsem běhala jen malé vzdálenosti a to ještě
s přestávkami. Uběhli týdny, měsíce a já najednou začala běhat delší vzdálenosti, tentokrát už bez přestávek. Ten pocit když jsem poprvé uběhla danou trať bez přestávky, byl nepopsatelný. Zezačátku jsem si ani nemyslela, že bych to mohla někdy dokázat. Byl to sice můj sen běžet bez jediného zastavení, ale myslela jsem si, že je to něco co nemůžu nikdy dokázat. Setkávala jsem se i s lidmi, kteří se mi smáli a nevěřili, že mi běhání vydrží a budu mít lepší výsledky. Taky tady byli lidé, kteří mě podporovali a věřili mi. Za to že jsem to dokázala, může hlavně tato věta. Vždy když už jsem nemohla popadnout dech, jsem si říkala: „Běž, je jedno jak rychle a za jak dlouho doběhneš, hlavně když doběhneš a nevzdáš to před cílem.“
         
V životě se budete potkávat s lidmi, kteří vás nebudou na vaší cestě podporovat. Budou vám říkat: „To nikdy nedokážeš.“ a podobné řeči. Většina lidí vám to bude říkat jenom proto, že vidí, jak jste dobří a úspěšní v tom co děláte. Oni totiž doufají, že je poslechnete, vzdáte se a tím jim uvolníte jejich cestu. Je smutné, že spousta lidí to bohužel udělá a uvolní cestu těm, kteří si to nezaslouží. A proto je nesmíte poslouchat a musíte jít dál po své cestě. Možná ztratíte i své kamarády, kteří vašimi kamarády pravděpodobně nikdy nebyli. Bavili se s vámi pouze pro váš úspěch. Proto vždy poslouchejte své srdce a jděte si za svými sny.

Mája 
         


Žádné komentáře:

Okomentovat